Revista Farmasi are o periodicitate trimestrială. Revista Farmasi include oferta de produse în vigoare a firmei. Perioada de valabilitate a catalogului este trecută pe copertă. Puteţi primi o broşură gratuită la activarea contului în magazinul online sau puteţi alege setul de bun venit Farmasi care include şi broşura în vigoare. Important: kitul de start conţine 7 produse cosmetice şi poate fi comandat doar în prima comandă făcută după înregistrare.
Revista Farmasi online
Pe această pagină puteţi consulta catalogul online. Broşura în format online este actualizată permanent la cele trei luni de reînnoire. O periodicitate trimestrială = un catalog este valabil pentru o perioadă de 3 luni.
Comanda Farmasi se face doar online. Pentru a lansa o comandă este aşadar necesar să vă înregistraţi, să aveţi un cont din care să lansaţi comanda. Important de reţinut: o persoană nu pate avea decât un singur cont în magazinul online. Orice încercare de dublare a contului, de înregistrare nouă, este imposibilă: sistemul informatic nu poate fi evitat, nu poate fi păcălit. Aşadar: o persoană poate avea un singur cont în magazinul Farmasi online.
Şampoane Farmasi
Şampoanele Farmasi reprezintă gama de vârf a produselor de firmă. Deja în România sunt recunoscute aceste şampoane Farmasi pentru calitate, pentru preţurile reduse.
Probabil că cel mai cunoscut este şamponul cu usturoi şi capixyl destinat stopării căderii părului. Este un şampon cu ingrediente naturale care în primul rând opreşte căderea părului. ulterior ajută şi la regenerarea firelor de păr. Important de reţinut: şamponul cu usturoi este mai eficient dacă este însoţit de utilizare balsamului de păr şi a serului concentrat de usturoi.
Afacerea Farmasi
Farmasi este cu siguranţă cea mai bună afacere MLM din România în acest moment. În mai puţin de un an a reuşit să surclaseze firmele Oriflame şi Avon ca dezvoltare, cifră de afaceri, recommpense pentru lideri şi consultanţi. O minune a MLM-ului şi a vânzărilor directe în România: aşa este caracterizată firma Farmasi de website-urile de specialitate.
Afacerea Farmasi a fost în 2019 business-ul cu cel mai mare potenţial iar în 2020 a impus foarte mulţi antreprenori.
Despre Farmasi
Farmasi este producător, retailer și companie internațională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumusețare, de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței și de wellness.
Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de Consultanți.
Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări și ajunge la 350 milioane de cumpărători.
În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală și șervețele umede. De asemenea, deține brandurile Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenți și produse pentru gospodării și Nutriplus pentru wellness.
Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001.
Bani cu Farmasi
La Farmasi te bucuri de reducerea de 23% sau 30% indiferent de valoarea comenzii, indiferent ca, iei produsele pentru tine sau vrei sa faci vanzari.
Ai reducere 23% la parfumuri si cosmetice, 30% la gama de produse Dr. C Tuna & Mr Wipes (intretinere casa) – produsele iti vor aparea in cont direct cu reducerea aferenta.
3 VARIANTE DE COLABORARE
1. CLIENT Farmasi
Poti comanda produse pentru tine si familia ta fara a fi nevoit/a sa vinzi produse sau sa creezi o echipa. Ti se aplica reducere direct pe produse (23 sau 30%) din cont. Primesti produsele la usa, livrare prin curier rapid. Beneficiezi de reduceri indiferent de valoare comenzii.
2. VANZATOR
Castigi bani aratand catalogul prietenelor, cunostintelor, colegilor de munca. Aduni comenzile de la ei si plasezi comanda din contul tau. Castigi din diferenta de pret de catalog si pretul cu care le cumperi tu.
3. LIDER Farmasi
Castigi si mai multi bani, arati la cat mai multe persoane beneficiile de a fi partener FARMASI, firma te recompenseaza cu bonusuri de 4 pana la 22% din toate vanzarile ce vor fi pe echipa ta.