Bonus personal şi de grup Farmasi

Bonus personal Farmasi este compus din mai multe elemente. Volum Personal (VP) şi Volumul de Grup (VG) pe care se fundamentează planul de marketing. Planul de Marketing Farmasi România are la bază acest bonus personal care reprezintă câştigul efectiv pe care îl primeşte un lider.

Bonus personal Farmasi care poate fi încasat prin convenţie sau prin contract, pe factură eliberată de liderul care încasează banii.

Volumul Personal (VP) este format din punctele pe care le acumulaţi din vânzările efectuate personal către prieteni şi cunoştinţe plus achiziţiile personale de produse.

Volumul de Grup (VG) este adus de vînzările realizate de Farmasi către consultanţii din echipa ta şi din consultanţii din linia ta. Funcţie de volumul de grup pe care îlacumulaţi vi se repartizează niveluri de bonus diferite.

Bonus personal Farmasi

Bonusul personal farmasi se fundmentează pe volumul de grup. Este important să consultaţi tabelul de mai sus pentru a înţelege nivelurile de câştiguri. Valoarea în procente reprezintă câştigurile pe care le obţineţi din volumul de grup.

Procentele sunt stabilite funcţie de nivelul de vânzări atins. Un nou nivel impune un minim de vânzări şi un maxim. Aceste doua sume de vânzări (minim şi maxim) impun valoarea câştigurilor în procente.

Veţi constata că sunt 8 niveluri diferite. Maximul de volum de grup este de 30.000 de puncte valorice (PV). Pentru atingerea acestui nivel dar şi pentru tot ce este mai sus se primeşte o valoare de bonus personal de 22%.

Volum de grup Farmasi

Volum de Grup Farmasi

Tabelul de mai sus indică bonusul personal stabiliti de volumul de grup. În funcţie de nivelul alocat se acordă şi bonusul personal.

Bonus de grup Farmasi

Câştigaţi bonsuri de grup în funcţie de nivelul de bonus alocat şi de consultanţii din „prima generaţie” (linia 1, directă). Prima generaţie este reprezentată de consultanţii activi pe care i-aşi recrutat direct, personal. Sunt persoanele pe care le instruiţi, le sponsorizaţi direct. Sunt consultanţii al căror sponsor sunteţi.

Bonusurile de grup sunt calculate pe baza diferenţei dintre nivelul tău de bonus şi nivelul de bonus al consultanţilor din prima generaţie. Calculul bonusului se face pe fiecare coloană în parte din ce câştigă fiecare lider din propria structură, câştigul liderului fiind scăzut din suma totală de volum (22%).

Câştiguri cu Farmasi

Calcul plan marketing Farmasi

Pornim de la o formulă de calcul ce presupune că aţi atins un volum de grup (VG) de 22%. Adică aveţi un nivel maxim atins din propria structură (separat de liderii pe care îi aveţi în structură).

Aveţi de exemplu în prima linie (prima generaţie) un număr de 230 de consultanţi care vă susţin cele 22%.

Separat de aceşti 230 de consultanţi aţi reuşit să devoltaţi şi 5 lideri care fiecare în parte are propriul volum de grup. Aceşti 5 lideri din reprezentarea noastră grafică sunt Emilia, Iulian, Matei, Tatiana şi Diana.

De la fiecare din aceşti lideri veţi avea de câştigat. Dar pe măsură ce ei se dezvoltă câştigul pe care o să îl obţineţi din structura lor o să scadă. Asta este vestea proastă.

Vestea bună este că ei o să vă ofere separat un câştig din volumul lor de grup. A doua veste bună: dacă aveţi doi lideri care ating propriul lor volum de grup de 22% vă calificaţi la nivelul de director de aur. Poziţia de director de aur Farmasi vă asigură bonusuri şi prime separate. Odată atins nivelul de director de aur, dezvoltând în prim generaţie doi directori, veţi primi un bonus de 2000 euro.

Volum Grup Farmasi Volum Grup

Plan de afacere Farmasi

Odată atins un volum de grup de 22% şi păstraţi acest nivel veţi beneficia de titlul de director Farmasi. Continuăm exemplul dat mai sus care include în prima generaţie dezvoltarea a 5 lideri: Emilia, Iulian, Matei, Tatiana şi Diana.

Exemple de câştiguri de la lideri

Luăm exemplul Emiliei, lider din structura noastră care a atins nivelul de volum de 15%. Bonusul de grup pe care îl câştigi de la Emilia se calculează raportat la nivelul tău de 22% şi cel al Emiliei de 15%.

Calculul pentru bonusul de grup de la Emilia se face înmulţind volumul de grup al Emiliei cu diferenţa dintre nivelul tău de bonus şi nivelul de bonus al Emiliei. În exemplul prezentat din cele 22% ale tale se scad cele 15% ale Emiliei (22%-15%). Diferenţa obţinută (7%) reprezintă bonusul pe care îl primeşti din reţeaua liderului tău (Emilia).

Un alt exemplu, pentru un alt lider din reţeaua ta: Iulian (la nivel 12%). Câştigul tău din reţeaua lui Iulian este de 22% minus 12%. Ceea ce înseamnă că veţi primi 10% din reţeaua liderului Iulian.

Tatiana a atins un nivel de 6%. Ceea ce înseamnă că din structura ei vei primi 22% (nivelul tău) minus 6% ai Tatianei = 16% profit obţinut din reaţaua Tatianei. Mai clar, câştigurile Tatianei ajung la Tatiana şi se scad din câştigurile tale (de 22%).

Asteptam opiniile si intrebarile dv.

Scrieti un comentariu


*

Facebook

VEZI AICI >> Cel mai nou catalog Farmasi
error: Content is protected !!