O pagină dedicată informațiilor despre Farmasi. Sunteţi cu siguranţă interesat(ă) de această companie, despre păreri Farmasi. Despre istoricul ei, despre ceea ce oferă din punctul de vedere al produselor comercializate. Consulta blogul farmasi pentru a avea permanent informații despre produsele acestei firme.
Pe acest website aveţi informaţii despre Afacerea Farmasi. Însă este utili şi corect să aveţi şi date Farmasi actualizate. Este bine să porneşti la dum cu informaţii complete despre partenerul cu care te însoţeşti.
Farmasi: 70 de ani de experienţă
Farmasi are aproape 70 de ani de experienţă în producerea şi comercializarea directă de produse cosmetice. Pare puţin în comparaţie cu alte companii, pare mult în comparaţie cu altele. Dar această experienţă aplicată este cu siguranţă un argument pentru a vă alăutra companiei.
Fie ca decideţi să deveniţi client(ă), fie că decideţi să vă alăturaţi afacerii şi să deveniţi partener, aveţi pe această pagină argumente despre Farmasi.
Despre Farmasi
Farmasi este producător, retailer și companie internațională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumusețare, de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței și de wellness.
Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de Consultanți.
Informaţii Farmasi
Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări și ajunge la 350 milioane de cumpărători.
În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală și șervețele umede. De asemenea, deține brandurile Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenți și produse pentru gospodării și Nutriplus pentru wellness.Certificare Farmasi: ISO 9001, Halal și GMP
Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001. Certificarea ISO 9001 asigură calitatea conform normelor din Europa și din Uniunea Europeană.
Certificare HALAL Farmasi
Certificarea Halal, aplicată sectoarelor alimentare, cosmetice şi farmaceutice, atestă că un produs a fost realizat respectând preceptele Jurisprudenţei Islamice, adică nu conţine nicio componentă „interzisă” şi nu a intrat în nici un fel, în contact cu tot ceea ce aceasta consideră „impur”. Standardul Halal Cosmetics este unic şi nu se primeşte cu uşurinţă.
Cerinţele de conformitate pentru certificare Halal sunt:
- aplicarea principiilor de bune practici de igienă,
- adoptarea unui sistem adecvat de evaluare şi gestionare a riscului, în scopul respectării aspectelor de siguranţă igienico-sanitare şi respectării regulilor legii islamice.
- Sigla de certificare Halal permite să se distingă produsele conforme cu dispozițiile religiei islamice, imediat, simplu şi sigur, în avantajul consumatorilor de pe diversele pieţe de destinaţie.
GMP Cosmetice
Termenul “GMP Cosmetice” este utilizat in mod curent pentru a denumi ISO 22716:2007, un standard recucoscut la nivel international cu instructiuni pentru productia, controlul, depozitarea si expedierea produselor cosmetice. Scopul sau fundamental este acela de a proteja consumatorii, prin furnizarea de sfaturi si indrumari despre cum sa livrati un produs final sigur.
Standardul ISO este setul de instructiuni preferat in cardul UE, si asigura conformitatea cu legile si regulamentele Comisiei Europene.
Deoarece standardul a fost dezvoltat in stransa colaborare cu profesionistii industriei, aduna laolalta decenii de experienta si cunostinte specifice. Implementarea sa este astfel nu doar un pas catre siguranta consecventa, ci si o oportunitate de a invata din cele mai bune practici consacrate.
Ce presupune GMP Cosmetice:
- Siguranta crescuta a produselor
- Procese de productie optimizate
- Increderea crescuta a consumatorilor
- Risc de raspundere redus
- Conformitate cu regulamentele UE
Despre Farmasi
Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de crește al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing). Actualul președinte al consiliului, Omer Hakan Tuna, privește această nouă strategie ca o schimbare în viețile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obține câștiguri în bani.
Astfel, cu Farmasi Multi Level Marketing, chiar și oamenii obișnuiți pot câștiga sume de bani la care nu ar fi avut acces altfel. Prima experiență de MLM a Farmasi a început în 2010 în Turcia.
Acum, Farmasi MLM își vinde produsele în 25 de țări, pentru a îndeplini visele Consultanți și pentru a le oferi posibilități de câștigurile în mod permanent.
Cu o structura foarte dinamică, Farmasi își conturează cu ușurință strategia și lanseze constant produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenților.
Sprijinită de 3 generații din Familia Tuna, Farmasi își atinge obiectivele și continua să crească.