Despre Farmasi Cosmetice

Despre Farmasi România

O pagină dedicată informațiilor despre Farmasi. Sunteţi cu siguranţă interesat(ă) de această companie, despre păreri Farmasi. Despre istoricul ei, despre ceea ce oferă din punctul de vedere al produselor comercializate. Consulta blogul farmasi pentru a avea permanent informații despre produsele acestei firme.

Pe acest website aveţi informaţii despre Afacerea Farmasi. Însă este utili şi corect să aveţi şi date Farmasi actualizate. Este bine să porneşti la dum cu informaţii complete despre partenerul cu care te însoţeşti.

Farmasi: 70 de ani de experienţă

Farmasi are aproape 70 de ani de experienţă în producerea şi comercializarea directă de produse cosmetice. Pare puţin în comparaţie cu alte companii, pare mult în comparaţie cu altele. Dar această experienţă aplicată este cu siguranţă un argument pentru a vă alăutra companiei.

Fie ca decideţi să deveniţi client(ă), fie că decideţi să vă alăturaţi afacerii şi să deveniţi partener, aveţi pe această pagină argumente despre Farmasi.

Despre Farmasi

Farmasi este producător, retailer și companie internațională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumusețare, de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței și de wellness.

Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de Consultanți.

Informaţii Farmasi

Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări și ajunge la 350 milioane de cumpărători.

În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală și șervețele umede. De asemenea, deține brandurile Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenți și produse pentru gospodării și Nutriplus pentru wellness.

Certificare Farmasi: ISO 9001, Halal și GMP

Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001. Certificarea ISO 9001 asigură calitatea conform normelor din Europa și din Uniunea Europeană.

Despre Farmasi

Certificare HALAL Farmasi

Certificarea Halal, aplicată sectoarelor alimentare, cosmetice şi farmaceutice, atestă că un produs a fost realizat respectând preceptele Jurisprudenţei Islamice, adică nu conţine nicio componentă „interzisă” şi nu a intrat în nici un fel, în contact cu tot ceea ce aceasta consideră „impur”. Standardul Halal Cosmetics este unic şi nu se primeşte cu uşurinţă.

Cerinţele de conformitate pentru certificare Halal sunt:

  • aplicarea principiilor de bune practici de igienă,
  • adoptarea unui sistem adecvat de evaluare şi gestionare a riscului, în scopul respectării aspectelor de siguranţă igienico-sanitare şi respectării regulilor legii islamice.
  • Sigla de certificare Halal permite să se distingă produsele conforme cu dispozițiile religiei islamice, imediat, simplu şi sigur, în avantajul consumatorilor de pe diversele pieţe de destinaţie.​

GMP Cosmetice

Termenul “GMP Cosmetice” este utilizat in mod curent pentru a denumi ISO 22716:2007, un standard recucoscut la nivel international cu instructiuni pentru productia, controlul, depozitarea si expedierea produselor cosmetice. Scopul sau fundamental este acela de a proteja consumatorii, prin furnizarea de sfaturi si indrumari despre cum sa livrati un produs final sigur.

Standardul ISO este setul de instructiuni preferat in cardul UE, si asigura conformitatea cu legile si regulamentele Comisiei Europene.

Deoarece standardul a fost dezvoltat in stransa colaborare cu profesionistii industriei, aduna laolalta decenii de experienta si cunostinte specifice. Implementarea sa este astfel nu doar un pas catre siguranta consecventa, ci si o oportunitate de a invata din cele mai bune practici consacrate.

Ce presupune GMP Cosmetice:

  • Siguranta crescuta a produselor
  • Procese de productie optimizate
  • Increderea crescuta a consumatorilor
  • Risc de raspundere redus
  • Conformitate cu regulamentele UE

Despre Farmasi

Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de crește al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing). Actualul președinte al consiliului, Omer Hakan Tuna, privește această nouă strategie ca o schimbare în viețile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obține câștiguri în bani.

Astfel, cu Farmasi Multi Level Marketing, chiar și oamenii obișnuiți pot câștiga sume de bani la care nu ar fi avut acces altfel. Prima experiență de MLM a Farmasi a început în 2010 în Turcia.

Acum, Farmasi MLM își vinde produsele în 25 de țări, pentru a îndeplini visele Consultanți și pentru a le oferi posibilități de câștigurile în mod permanent.

Cu o structura foarte dinamică, Farmasi își conturează cu ușurință strategia și lanseze constant produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenților.

Sprijinită de 3 generații din Familia Tuna, Farmasi își atinge obiectivele și continua să crească.

Păreri Farmasi

Cu vânzări în peste 25 de țări, produsele Farmasi sunt foarte apreciate. Păreri Farmasi pozitive, cu aprecieri în primul rând pentru produsele cosmetice Dr. C. Tuna. Nu există comentarii farmasi negative, doar aprecieri pentru produsele vândute de această companie.
Catalog Farmasi online

Despre Farmasi

Farmasi este o firmă de vânzări directe a produselor cosmetice realizate în laboratoarele proprii din Turcia – Farmasi România fiind reprezentanţa producătorului internaţional pentru ţara noastră. farmasi produce peste 2000 de produse cosmetice diferite.

Farmasi deţine 7 fabrici pe teritoriul Turciei şi îşi vinde produsele în mai multe ţări printre care şi în România din primăvara anului 2019.

O campanie a firmei durează o lună şi pentru fiecare campane este emis un catalog separat.

De aproape 70 de ani Farmasi oferă produse de înfrumusețare şi cosmetice pentru bărbaţi şi femei.

Comanda Farmasi

Comanda Farmasi se face doar online, după activarea contului. Comanda se primeşte doar prin curier rapid (nu prin poştă şi nu personal de la reprezentant). Taxa de livrare Farmasi este de 12,9 lei şi este inclusă în preţul comenzii. Pentru comenzile cu valori mai mari de 190 lei transportul prin curier rapid este gratuit.

Înscriere Farmasi

Cum beneficiezi de livrare gratuită acasă pentru comanda Farmasi? Faci o comandă cu o valoare mai mare de 190 de lei.

Discount Farmasi

Discountul general pentru produsele incluse în comanda directă este de 30%. Un calcul foarte simplu: dacă veţi comanda produse cosmetice Farmasi în valoare de 100 de lei vei plăti doar 70 de lei. La această sumă se adaugă taxa de transport prin curier rapid de 12,9 lei.

Pentru o comandă de 200 de lei transportul comenzii este gratuit şi veţi plăti doar 140 de lei, beneficiind de un discount Farmasi de 60 de lei.

Pentru a deveni activ un consultant trebuie să comande şi să achite o comandă de minim 150 lei (valoare finală de plată – nu valoare de catalog). După ce veţi recruta 3 consultanţi activi în structura personală veţi primi cadou Apa de parfum Sensational pentru Ea (pentru femei).

Bonus de recrutare Farmasi

Pentru trei recrutări de consultanţi activi veţi primi cadou o apă de parfum pentru femei.

Pentru 10 recrutări pe care le realizaţi în structura proprie, 10 consultanţi activi (care fac comanda da minim 150 lei) veţi primi cadou două ape de parfum şi 150 de lei. Este o ofertă unică, la început de drum, pentru încurajarea recrutărilor şi pentru a-i sprijini pe consultanţi. În plus, la primele 4 comenzi depuse la termen de o lună se acoră produse cadou.

De peste 69 de ani Farmasi oferă produse de înfrumusețare şi cosmetice pentru bărbaţi şi femei. Sunt produse cosmetice de calitate pe care le puteţi cumpăra cu un discount de 30% şi cu un cost foarte bun pentru pachetele de start. În primele campanii, la început de drum, compania oferă cadouri pentru fiecare comandă făcută de minim 150 lei.