Despre Farmasi Cosmetice

Despre Farmasi România

O pagină dedicată informațiilor despre Farmasi. Sunteţi cu siguranţă interesat(ă) de această companie, despre păreri Farmasi. Despre istoricul ei, despre ceea ce oferă din punctul de vedere al produselor comercializate. Consulta blogul farmasi pentru a avea permanent informații despre produsele acestei firme.

Pe acest website aveţi informaţii despre Afacerea Farmasi. Însă este utili şi corect să aveţi şi date Farmasi actualizate. Este bine să porneşti la dum cu informaţii complete despre partenerul cu care te însoţeşti.

Farmasi: 70 de ani de experienţă

Farmasi are aproape 70 de ani de experienţă în producerea şi comercializarea directă de produse cosmetice. Pare puţin în comparaţie cu alte companii, pare mult în comparaţie cu altele. Dar această experienţă aplicată este cu siguranţă un argument pentru a vă alăutra companiei.

Fie ca decideţi să deveniţi client(ă), fie că decideţi să vă alăturaţi afacerii şi să deveniţi partener, aveţi pe această pagină argumente despre Farmasi.

Despre Farmasi

Farmasi este producător, retailer și companie internațională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumusețare, de îngrijire personală, de îngrijire a locuinței și de wellness.

Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având 3 milioane de Consultanți.

Informaţii Farmasi

Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări și ajunge la 350 milioane de cumpărători.

În portofoliul Farmasi există o mare varietate de produse, de la cele de machiaj și parfumuri până la îngrijire personală și șervețele umede. De asemenea, deține brandurile Dr. C. Tuna cu produse cu efect curativ, Mr. Wipes cu detergenți și produse pentru gospodării și Nutriplus pentru wellness.

Certificare Farmasi: ISO 9001, Halal și GMP

Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001. Certificarea ISO 9001 asigură calitatea conform normelor din Europa și din Uniunea Europeană.

Despre Farmasi

Certificare HALAL Farmasi

Certificarea Halal, aplicată sectoarelor alimentare, cosmetice şi farmaceutice, atestă că un produs a fost realizat respectând preceptele Jurisprudenţei Islamice, adică nu conţine nicio componentă „interzisă” şi nu a intrat în nici un fel, în contact cu tot ceea ce aceasta consideră „impur”. Standardul Halal Cosmetics este unic şi nu se primeşte cu uşurinţă.

Cerinţele de conformitate pentru certificare Halal sunt:

  • aplicarea principiilor de bune practici de igienă,
  • adoptarea unui sistem adecvat de evaluare şi gestionare a riscului, în scopul respectării aspectelor de siguranţă igienico-sanitare şi respectării regulilor legii islamice.
  • Sigla de certificare Halal permite să se distingă produsele conforme cu dispozițiile religiei islamice, imediat, simplu şi sigur, în avantajul consumatorilor de pe diversele pieţe de destinaţie.​

GMP Cosmetice

Termenul “GMP Cosmetice” este utilizat in mod curent pentru a denumi ISO 22716:2007, un standard recucoscut la nivel international cu instructiuni pentru productia, controlul, depozitarea si expedierea produselor cosmetice. Scopul sau fundamental este acela de a proteja consumatorii, prin furnizarea de sfaturi si indrumari despre cum sa livrati un produs final sigur.

Standardul ISO este setul de instructiuni preferat in cardul UE, si asigura conformitatea cu legile si regulamentele Comisiei Europene.

Deoarece standardul a fost dezvoltat in stransa colaborare cu profesionistii industriei, aduna laolalta decenii de experienta si cunostinte specifice. Implementarea sa este astfel nu doar un pas catre siguranta consecventa, ci si o oportunitate de a invata din cele mai bune practici consacrate.

Ce presupune GMP Cosmetice:

  • Siguranta crescuta a produselor
  • Procese de productie optimizate
  • Increderea crescuta a consumatorilor
  • Risc de raspundere redus
  • Conformitate cu regulamentele UE

Despre Farmasi

Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de crește al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing). Actualul președinte al consiliului, Omer Hakan Tuna, privește această nouă strategie ca o schimbare în viețile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obține câștiguri în bani.

Astfel, cu Farmasi Multi Level Marketing, chiar și oamenii obișnuiți pot câștiga sume de bani la care nu ar fi avut acces altfel. Prima experiență de MLM a Farmasi a început în 2010 în Turcia.

Acum, Farmasi MLM își vinde produsele în 25 de țări, pentru a îndeplini visele Consultanți și pentru a le oferi posibilități de câștigurile în mod permanent.

Cu o structura foarte dinamică, Farmasi își conturează cu ușurință strategia și lanseze constant produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenților.

Sprijinită de 3 generații din Familia Tuna, Farmasi își atinge obiectivele și continua să crească.

Păreri Farmasi

Cu vânzări în peste 25 de țări, produsele Farmasi sunt foarte apreciate. Păreri Farmasi pozitive, cu aprecieri în primul rând pentru produsele cosmetice Dr. C. Tuna. Nu există comentarii farmasi negative, doar aprecieri pentru produsele vândute de această companie.
Farmasi Beauty Influencer

Beauty Influencer Farmasi

Devino Beauty Influencer Farmasi! Farmasi vă oferă o mare oportunitate de afaceri, în care poți economisi atunci când cumperi, câștigi mai mult atunci când vinzi și câștigi mai mult din construirea propriei echipe. Aplică acum și află oportunități uimitoare!

Ce este un influencer de frumusețe Farmasi? Un influencer de frumusețe este cineva care împărtășește sfaturi de frumusețe și tutoriale de machiaj și promovează produse și servicii de frumusețe prin intermediul rețelelor sociale. De obicei, aceste persoane au o mulțime de urmăritori și își folosesc platforma pentru a-și împărtăși opiniile și experiențele cu diferite produse de înfrumusețare.

Farmasi îți oferă o mare oportunitate de afaceri, unde poți economisi atunci când cumperi, castiga mai mult cand vinzi și câștigi mai mult din construirea propriei echipe. Aplica acum și află oportunități uimitoare. Devii Beauty influencer Farmasi, devii antreprenor Farmasi. Condiție de bază: te înscrii și comanzi kitul de start Farmasi în valoare de 100 lei (121 lei preț total cu transport prin curier rapid și un catalog tipărit cu pagini parfumate). După ce parcurgi această etapă vei avea discount la toate produsele între 30% și 50% față de prețurile afișate în catalog.

CLICK AICI PENTRU ÎNREGISTRARE BEAUTY INFLUENCER FARMASI

ℹ️Odată ce ai cumpărat starter kit-ul Farmasi vei beneficia de reduceri la toate produsele Farmasi între 30% și 50%. Prin cumpărarea kitului de start devii Beauty Influencer Farmasi și poți cumpăra din contul tău produsele cu discount.
⁉️Important: pentru a-ți păstra acest statut în primele 6 campanii (termen de 6 luni) de la comandarea starter kit-ului trebuie să acumulezi comenzi în valoare de minim 45 de puncte Farmasi (produse de aproximativ 300 lei în total).
💢Prețul kitului de start nu se ia in considerare la punctele acumulate, nu se aplică reducere la cataloage, la costuri de transport, produsele care au deja incluse reduceri importante.

Noul starter kit Farmasi

Antreprenor Farmasi

Pentru a deveni antreprenor Farmasi este necesar să își activeți contul AICI și să pui în prima comandă kitul de start (setul de bun venit Farmasi). Apoi, vei beneficia de reduceri pentru absolut fiecare produs comandat după înregistrare. Nu uita: pune în prima comandă, în coșul de cumpărături, kitul de start!

❤️Iată schimbările în vigoare de la 1 aprilie 2023:
📣Discount 5️⃣0️⃣% în loc de 3️⃣0️⃣% la produsele Dr C Tuna.
📣Discount 3️⃣0️⃣% în loc de 2️⃣3️⃣% la produsele de make-up, îngrijire personală și parfumuri și Nutriplus.
📣Kit de start obligatoriu la prima comandă dacă vrei să beneficiezi de discount (devii Beauty Influencer Farmasi).
🍀💰Un nou plan de marketing
➡️Înscrieri internaționale. 🤝Conectarea tuturor țărilor în care Farmasi activează.
➡️Comision din vânzarea echipei 2️⃣5️⃣% în loc de 2️⃣3️⃣%
➡️Atingerea nivelului se va face la 5000 de puncte în loc de 6000 de puncte.
➡️Nivelul de Director se va atinge după 3 luni.
➡️Un nou nivel Director BRONZ în momentul în care ai un manager 25% îți aduce un bonus de 1️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ Euro.
➡️Autoturism și bonus 2️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ Euro la atingerea nivelului Director Aur.

Afacerea Farmasi: ghidul de oportunitate

Afacerea Farmasi din aprilie 2023

Noua Afacere Farmasi din primăvara 2023… Din aprilie 2023 Farmasi și-a modificat planul de marketing online. Cu dezvoltare globală, Farmasi ridică planurile MLM de la nivel regional și de țară la nivel global. Clienții vor cumpăra online produsele la nivel de preț de catalog. Persoanele care doresc să promoveze produsele Farmasi, chiar dacă nu țin neapărat să se dezvolte, dar doresc să beneficieze de discounturile de 50% pentru produsele cosmetice Dr Tuna și Mr Wipes și discount de 30% la toate celelalte produsele, trebuie să își activeze contul în magazinul online Farmasi adăugând în prima comandă la înscriere setul de bun venit.

Planul de marketing Farmasi Global din 1 aprilie 2023

Plan Carieră Farmasi

Bonus Leadership Farmasi

Informaţii bonus leadership, bonusuri directori Farmasi România. Plan de carieră Farmasi cu toate informaţiile. Date pentru câştigurile la nivel de lider superior, peste nivelul de director Farmasi. Acest articol are toate informaţiile pentru planul de carieră.

Important de reţinut: când atingeţi un volum de grup (personal, fără lideri) de 30.000 de puncte (un punct = un leu) atingeţi nivelul de bonus de 22%. Este cel mai înalt nivel de bonus din planul de carieră farmasi.

22% reprezintă nivelul maxim de recompensare, ca volum de grup, în planul de marketing. odată ce atingeţi 30.000 lei (puncte) din structura directă veţi primi acest bonus.

Nivelurile mai înalte nu se bazează însă doar pe volumul de grup ci şi pe succesul consultanţilor din prima generaţie (primul nivel).

Plan Marketing Farmasi Romania

Plan de carieră Farmasi

În momentul în care consultanţii din prima generaţie (nivel direct, prima linie) ating nivelul de bonus de 22%, ajungând la un nivel de grup de 30.000 de lei, bonusul se modifică. Odată ce un lider din prima generaţie atinge nivelul de 22% bonusul de grup pe care l-aţi câştiga de la acesta se anulează. Adică nu mai primiţi niciun leu din structura lui.Asta este veste proastă.

Vestea bună este însă că, dacă un lider din prima generaţie atinge nivelul de22%, aveţi un lier la nivel maxim în structură. Altfel spus pierdeţi câştigurile din reţeaua luidar veţi avea în structură un director.Dacă veţi dezvolta doi directori la nivel de22% veţi deveni DIRECTOR DE AUR.

Când un lider din prima generaţie (prima linie, directă) atinge 22% înseamnă că acesta se desprinde. Iar grupurile sale se dezvoltă şi se pot administra şi dezvolta în grupuri distincte,mai mari.

Calcul Bonus Farmasi

Dezvoltarea planului de carieră Farmasi

După ce în propria structură, în “prima generaţie” (prima linie) se dezvoltă un lider la nivel de 22% veţi beneficia de un “bonus leadership” din partea firmei. În acest caz o să începeţi să primiţi, separat, un tip de bonus diferit. Acest bonus diferit se numeşte “bonus de leadership”.

Din acest moment va trebui să coordonaţi grupul propriu. Separat, de la liderul de 22% veţi avea alte beneficii pe care le veţi înţelege din explicaţiile de maijos.

Va trebui să vă concentraţi pe ceilalţi lideri. Veţi câştiga de la ei, separat, un bonus de leadership de la liderii de sub 18%. Astfel veţi primi bani şi din celelalte structuri de lideri care au un volum de grup cuprins între 4% şi 18%.

Bonus Leadership

Veţi câştiga acest bonus leadership din diferenţele de grup (personal) dintre generaţii. Pornind de la generaţia unu, primul nivel, continuând cu celelalte generaţii de consultanţi din propria structură.

În planul de carieră Farmasi veţi câştiga din diferenţele de volum de grup din propriile generaţii. Veţi câştiga un bonus de leadership din diferenţele de volum dintre generaţii (linii).

De exemplu, dacă devii director, primul nivel de bonus pe care îl poţi atinge, vei câştiga 3% din diferenţa dintre suma volumelor de grupde 11%, 18% şi 15%. Totul se obţine din “prima generaţie” şi din suma volumelor de grup de 22%, 18% şi 15% din “a doua generaţie”. Acest cumul se numeşte “bonus din prima generaţie”.

Venituri Farmasi Directori

Câştiguri directori Farmasi

Funcţie de gradul de dezvoltare ca director veţi obţine venituri din dezvoltarea structurii pe mai multe niveluri. Veţi câştiga astfel 1,5% din diferenţa dintre suma volumelor de grup de 22%, 18% şi 15% din a treia generaţie şi suma volumelor de grup de 22%, 18% şi 15% din a patra generaţie. Acesta se numeşte bonus de a treia generaţie.

Câştigaţi 1% din diferenţa dintre suma volumelor de grup de 22%, 18% şi 15% din a patra generaţie şi suma volumelor de grup de 22%, 18% şi 15% din a cincea generaţie. Aceasta se numeşte bonus de a patra generaţie.

În funcţie de numărul de consultanţi de nivel 22% din prima generaţie, suma/procentele pe care le primiţi din bonusul fiecărei generaţii (nivel) se modifică. Cu cât aveţi mai mulţi consultanţi 22% în prima generaţie, cu atât va fi mai mare suma/procentul obţinut(ă) din diferenţele între generaţii iar venitul dumneavoastră va creşte considerabil.